داستان برند ما
به نام خدا
در سالهای دور صنعت تولیدات تجهیزات برودتی در کشورتوسط شرکت های محدودی تامین می شد، که این موضوع باعث واردات کالا از کشورهای همسایه با قیمت بالا و با دشواری های بسیاری همراه می شد.
طی سالهای آتی تولید کنندگان داخلی سعی بر این داشتند که نیازهای کشور را تامین کنند که شرکت ما در این راه همراه شد.
در سال ۱۳۹۲ دو تن از مدیران فعلی مجموعه که درآن زمان با تجربه و سابقه سالها فعالیت در راستای تولید و تجهیز صنایع برودتی، اندوخته های خود را به کار گرفته و تصمیم بر تاسیس یک کارخانه مستقل تولیدی در زمینه حرفه ی خود نمودند و با بررسی و پایه ریزی های صورت گرفته در اواسط سال ۱۳۹۴ این تصمیم با درایت و پشتکار مدیران و اندکی سرمایه با تجهیزات اولیه و پرسنل محدود شروع به فعالیت نمودند.
این شرکت شروع کار خود را به تولید تخصصی صنایع استیل اعم از تولیدات مخازن نگهداری شیر و تولید دستگاهای مکانیزه در خصوص تولید لبنیات اختصاص داد که تأثیر زیادی در روند تولید محصولات لبنی و هرچه بیشتر شناخته شدن خود در این زمینه داشت.
شرکت سردآسیا از سال ۱۳۹۷ در کنار تولید تجهیزات و دستگاههای لبنیاتی، خط تولید یخچالهای صنعتی و فروشگاهی را راه اندازی نمود که متاسفانه با گذشت زمان اندکی، شروع تحریم ها و نوسانات ارزی با مشکلات و محدودیت های فراوانی روبرو شد ولی با وجود تمامی این مسائل شرکت سردآسیا فعالیت های خود را متوقف نکرده و با بهره گیری از زیرساخت های فراهم شده در گذشته به کار خود ادامه داد.
در اواخر سال ۱۳۹۸ با شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل به دلیل محدودیت های بسیار فعالیت خود را متوقف نمودند و به فکر تغییر شغل در زمینه تولید و پخش مواد غذایی و مایحتاج عمومی رفتند. شرکت سردآسیا برخلاف تصوراتی که میشد و انتظار میرفت، رونق بالایی گرفت و با تصمیم و تدبیر مدیران و ایجاد زیرساختها و سرمایهگذاری، تولیدات خود را افزایش داد و به چرخه اقتصاد در زمینه مواد غذایی و خوراکی کمک شایانی نمود. شرکت سردآسیا در سال ۱۳۹۹ صادرات خود را به کشورهای همسایه محدود کرده و بیشتر تلاش بر تامین نیازهای داخلی کشور نمود.
شرکت ما در سالهای اخیر با هدف حذف واسطه ها و فروش مستقیم به مصرف کننده ها و بعضاً با فروش اقساطی، شرایط را برای ایجاد و توسعه مشاغل نوپا فراهم نموده است.
شرکت سردآسیا طی سالهای اخیر با هدف اشتغال زایی و جذب نیروهای متخصص و تأسیس نمایندگیهای فروش در نقاطی از کشور، پیشرفت چشمگیری داشته.
اهداف مدیران ما بر این است که با نوآوری و اشتغال زایی و گسترش تولید تجهیزات به روز، نیاز بازار داخلی را از واردات محدود کند.